aktiviteten..

.. har sparkat i gång igen.
En helt ny sorts växtverk som mer drar, ilar ända ner i ljumskarna.. med risk för att bli alldeles för ingående så kan jag få känningar i underlivet som jag fick när jag skulle ha mens.. ja lite menskänsla.. lite krampande eller ömmt.. svårt att förklara.. lite orolig blev jag först men sen kom jag på att det mesta är normalt som tidigare inte var det så så länge kag mår bra och inte ont, vilket jag inte har så rullar dagarna på.

om en vecka ska jag ev kunna känna livmoderskanten precis ovanför bäckenbenet.. eller var det något annat ben.. i vilket fall så skulle det kännas som en mjuk boll, spännande..
Välldigt kissnödig och har en hel del probl med tarmarna vilket också är jätte vandigt.. dricker vatten som en kamel nu kissar som.. ja jag vet inte vad och äter plommon.. hoppas på regelbundet resultat för detta går inte.

dags att natta. Tidig morgon imorn... kra,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0