bh äventyr...

lycka är stor.. minna vänner är större.. wii.. har idag varit på hm och njutit efter lite chochning av en erfaren vän.
Tänkte vara praktisk o köpa en amnings bh för det ska jag ändå ha sen. Köper en lite större så har jag lite att växa i.. nej nej nej!
det går inte för den kommer ändå vara för liten sen.
Så jag gick ut o tittade på de fin med spets.. inga hello kitty eler musse pigg utan vuxen bh och dra mig baklänges men jag var tvungen att gå på en b.kupa. orkade inte pröva så många så köpte två att ha med mig hem
en bh som hängde på en b galge var en c-kupa och hålll i er

den satt ju bra!! C!!!!! ojojoj.. lyckan är stor i lilla familjen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0