v29

                                          

Jag:
Jobba halvtid fungerar jätte bra för mig. Går hem den 18 spetember vilket passar ännu bättre;)
Mitt lila liv blir starkare och starkare. Är jätte kär och längtar. Kan nu kankse urskilja vad det är jag känner och då menar jag typ vass lite fot/hand/rumpa eller rund stor rygg/mage. Retas lite gör jag också. Puffar och jagar klimpen lite.
UNderbara älskade!!

Funderar på vad jag ska inreda vagnen med i november behöver tips och råd.. släng gärna in något på kommentarer för jag har ingen aning!

Mamman:
Nu ligger slutspurten framför dig. Den tredje och sista trimestern börjar kring vecka 29 och pågår till vecka 40 (ibland längre). De flesta kvinnor ökar i vikt med ungefär 5 kg denna period.

Barnet

Nu börjar det verkligen likna en riktig liten bebis. Pojkar väger ofta lite mer än flickor.

Barnet växer och frodas. Nu är det ungefär lika långt som en vanlig skollinjal, men olika barn är olika långa redan nu.

Vikt 1 400 gram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0