bilddagboken


                                                 

är mitt senaste påfynd.. eler det är inte mitt det är min kära vän emmas o hennes alice. Jag bara härmas..

där lägger jag ut bilder på vad vi har för oss på dagarna..

idag har vi varit i solna centrum vilket slutade i katastrof.. Flickan vår är inte jätte bra på att shopa vilket det ska bli hård träning på från o med nu.
Hon skrek sin väg genom hela solna centrum.
Hon hann bajsa, amma o skrika lite till, somna för att vakna 15 min senare för att skrika lite till

det var ungefär där mamma o pappa gav upp..
frustrerad, hungrig, sur mamma

vårat hjärta som jag älskar mer än livet själv behagade att sova 3 timmar i natt..
var vaken mellan 3-7
ja vet, jag är små barns förälder bla bla bla..
det är mitt nya liv bla bla bla.. visst är det säkert så men det gör det inte mindre jobigt vilket det faktiskt är att inte få sova


tur att det är mitt hjärta som håller mig vaken för om någon annan hade torterat mig med sömlöshet så hade de fått på moppo..

om någon är intresserad av bildagboken så är det lösen på den..

fråga gärna så ger jag mer än gärna ut det till familj o vänner..

jul kramar i tusen

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilken sötnos!! God Jul på er!! Kram

2009-12-23 @ 22:29:04
URL: http://lindasunesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0