continued...

.. vet inte ens om det stavas så.. är lite ordblind som de är och talar bra engelska men skriver aom en kratta.. :)

energitjuven ja..
det är helt tokigt va jag reagerar somatisk på bara tanken att ringa, messa eller höra av mig något som helst sätt..
pulsen går upp på 100, känner mig lite svimfärdig och måste ta några djupa andetag..

jösses så jag jobbar med mig själv.. helt sjukt.. men det braiga är att jag får resultat..
det är bara precis når jag skickar nu för tiden men pulsen går ned snabbt och klumpen i magen stannar inte kvar lika länge

kanske helt enkelt får medge att jag är en känslig människa som jobbat på att skapa en medvetenhet i detta och ett sätt att hantera denna känslighet så att den inte går över styr och jag slutar som en överanalyserande kosa som gråter för alt och tar det mesta personligt

något som även har gjort mig lugnare är att en vän som kommit att stå mig mycket nära på senare tiden, har nu upplevt det jag har upplevt så många gånger vilket bekräftar minna tidigare tankar, då var et de som var snabba på att säga att jag överanalyserar,... hhihi

det har i sig hjälpt klimpen i magen att försvinna snabbare.

rörigt inlägg men det är minna tankar..

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0