dilemma...

..(stavas det så?) Jag går nu på 3 3 schema.. tre ledig jobba tre.. började denna veckan. jobbade tre vilket ska ge mig tre ledigt. det första som händer är att de ringer från jobbet och vill att jag ska jobba natt, sen ringer de dagen efter och vill att jag ska jobba ikväll och nu ringde de igen för att de vill att jag ska joba.

vill inte jobba.. ska på massor md möten och utbildingar och grejer så mitt tre tre schema är redan förströt så det står härliga till.. typiskt..

börjar redan bli bitter och inte vil för att min chef är knäpp.. tycker synd om de som måste jobba massor men jag har faktiskt ett eget liv utanför jobbet..

hur mycket ska jobbet få ta.. känns som atti mitt yrke sla man ställa upp på det mesta men inte få särskilt mycket igen.. fortsätta jobba udda timmar, dagar och hoppa in hur som helst när som helst..*suvk*

men ändå så har jag dåligt samvete att jag sa nej.. svårt att släppa jobbet när e ringer alla dagar man är ledig.,. visst jag skulle kunna skita i att svara som det verkar som det är andra som har gjort men det har jag inte samvtet för... får nu gå och läsa min bok ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0