58%

Du är på dag 163 av 280. (58,2%).
Du är i vecka 24.
Du har gått 23 fulla veckor och 1 full dag (v23+1).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 17 nov 2009
Du har 117 dagar kvar till beräknad förlossning.

kul
varit hos min goaste goaste vän och funderar mycket på hur bra jag har det. har inte så många vänner men de jag har är de bästa! ;)
Förtår att jag kommer leva i en lite bubbla i typ 1 år efter liten är född och detä ok men till minna vänner att jag inte ska tappa mig själv, Kajsa och bara bli mamma.. locka fram mig lite då o då.. påmin mig om vem jag är.. tokigt rolig, glad och alltid posetiv tänker aldrig för mycket ;;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0