cypern..

vi har haft det underbart på cypern. Där nere gick vi in i vecka 21.
Fick även våran första ordentliga spark från klimpen. 
Satt och spelade kort sent på natten och jag tycket det känndes mycket så jag satte mig lite mer bakåt i soffan o då kom sparken eller armen eller var det nu kunnde ha varit.

underbart o magiskt.

nu finns det ingen stop på klimpen som håller på så fort jag sitter stila eller lägger mig ned. roligt.
Känns jätte bra då jag vet och får försäkrat att allt är som det ska var där inne. 
 Älskade underbara.
Allt kommer bara närmre och närmre och blir mer verkligt.

Har idag tittat på vagn tillsaman.
Jag har förstås titta lite innan. Kan ju inte hålla mig ;)
Tittade lite x-tra på cresent och kunde nu jämföra den med andra vagnar som hade samma saker som vi tittar efter. Nu vet jag inte om den är så bra längre. vI är helt inne på att ha ett styre som kan regleras själv så man kan "vända" vagnsittsen utan att vända sittsen.. inte helt lät att förklara men är ma lite insatt så vet man vad jag menar.

lutar nu åt en teutonia prestige. eller graco.
cresent jände helt plötsligt lite b. känndes lite haldanna grejer och saker som skule helt enkelt bara klicka i varandra efter justering klickade inte i samtidigt.

mm.. en helt ny värld.. tänker att vi har til vecka 56 i ala fal på oss innan vi måste ev beställa om det är 12 veckors leveranstid. våran förshopning är att vi ska hitta något på blocket.. får fråga svärmor som är blocket frälst ;)

puss o kram

ska lägga in bilder snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0