kärlek...

.. helt underbart hur de  lille håller på där ine.
Tycker att det är det halva roliga att inte veta vem det är eller snarare vad det är..
en bebis är vi övertygade om men om det är en flicka eller pojke gör mig det samma.. bara liten är frisk.

nu kan jag börja ana ett mönster på vakenheten.
jätte mysigt men verkar rätt så morgon pigg och aktiv på kvällen och lite mitt på dagen som typ nu.
Även när jag uppe och står är det aktivitet vilket det inte var förut.
 
Nu har bebisens etta ökat på sig och drar sig sakta men säkert upp mot mina lungor men inte där än så det är bara att njuta. ;) känner hur liten buffar ungefär 4 cm över navlen och längre upp ska den

tänk om man hade en sån lägenhet att nu ska vi bli en till och så växte det ut ett till rum men för samma hyra ;)
mysigt

på onsdag är det vecka 25 och då måste vi ta kort.
glömde föra veckan. var så mycket med jobb och grejer...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0