Liten skräms...

Nu har de varit en mycket aktiv liten i två veckor.
Ända sedan vi kännde den första ordentliga kicken på cypern så har de varit en daglig aktivitet å då mest på kvällen.
 Igår å idag har det varit minera aktivitet.
Skulle vilja påstå att det inte varit nästan någon. Tankarna började att snurra. Ska jag ringa bb för de är tydligen de man ska ringa från vecka 21?
Hur ska jag berätta för alla. Sen satte jag mig ned å sa till mig själv att snurra ner lite.
Buffade lite på där jag tror liten ligger å till svar får jag en ordentlig spark.
Oron som nu kommit kommer aldrig att lämna mig.
Det jag menar är att de är ett litet liv som sedan nu har ett eget livet liv som jag inte styr över. De är fantastiskt!
Mormor har fått sig en känga nu oxå. Å vi har sett hur en liten del av magen hoppar till ibland.
Härligt att få dela de med dom.

Har så svårt med separationer nu. Mamma å pappa åkte från landet igår å de va så jätte jobbigt att se dom åka att jag nästan grät.
 Nu har m åkt för att titta på aik.
Så enormt jobbigt.
Tror att de ska hända saker hela tiden.
Har mig med hela gravid grejen att göra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0