ska ha barn!

ok jag är gravid.. förstår det.

Förstår att magen växer och att jag och någon där ine har en skön kommunikation bestående av buffar och smek. Förstår det

Förstår att vi måste köpa saker och börja boa. Ny tvättmaskin måste köpas eller snarare en tvätt maskin måste köpas ;) vagn men inga sängar då manges mor har sparat allt sådant.
Det förstår jag.

sen slog det mig när jag var i centrum igår haltandes fram med höften..
( det är höften och jag som är ute och går nu förtiden ;)
Möter jag ett par i min o manges ålder gåendes med en lika dan vagn som vi ska ha.
Håller hand och i vagnen så.... ja så lligger det en bebis!!! ett barn!!!

nu ser jag hur fånigt detta ser ut men vi ska ha barn!

ojojoj... det är barnet som ska ha alla dessa saker.
Det är barnet vi planerar för och det är barnet som bli alldeles lugn och mysig när M lägger sin hand på min mage eller pratar med den.

BARNET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0