bara jag...

.. som är vaken nu och varför. ja det undrar jag också ;)
Börjar ju inte förens kl 21:00 ikväll. Har fått för mig att jag ska snurra dygnet på något schysst sätt och mer tid vaken med sambon. Vi får väl se om det håller ;)

I vecka 12 och 13 köpte jag mina första två tidningar och tre böker. En till mig, en till pappa och mamma praktikan till oss båda. Har inte köpt någon mer tidning sedan dess men det känns som det när jag läser de. Varje gång jag läser har jag nya tankar och ny syn på allt som händer. Det går in lite mer för varje gång och jag är kankse helt enkelt mer mottaglig för det som står.

vi ska ha en liten om 160 dagar +-14 ;) där emellan en underbar sommar som jag bra ska jäsa o njuta över liten där ine.. mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0