min dag..

.. idag och jag får nästan vad jag vill. ;)
idag fyller jag 27 år. ungdomen själv hihi.. tycket det var lite jobigt ibörjan av veckan men det känns bra nu
ble uppvaktad av mama, pappa o sambo imorse precis som man fick när man var liten. Är på landet och vi har håller på att göra iordning ett litet hus. Tapetserat idag vlket var pliipigt då jag har valt en tapet som kräver mönsterpassning men det är svårt i ett hus som typ inte har en enda rak väg ;) en utmaning.

jag har börjat känna av vad jag tror är fogarna.
Tog i på jobbet och på kvällen ilade det något jätte jobigt ned i benen o var helt slut i ryggen. På et forum jag skriver på så tror de at det är något som heter foglossning. Det ilar ner mellan benen så pass att jag måste satnna upp och andas..men det går snabbt över. uscha.
jag som cyklar o har mig.. kankse börja simma. simma mycket i sommar ich gå på promenad.. detta går inte.. har precis accpeteratt att jag inte kan jobba på som vanligt på jobet me vil inte bli mer begränsad

på onsdag är det rul.. mmm mysigt.. vi ska beställa dvd så morföräldrar kan se... mmm... drömmer..

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis!!

2009-06-14 @ 11:19:33
URL: http://lindasunesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0