nej nej nej..

.. detta går jag inte med på.

Nu har min rygg börjar bråka men om jag inte tänker på det så försvinner det säkert.

Tycker det är töntigt o att jag är klen.. vecka 19 och känner redan av rygg och det som folk kallar bäckenbottensupplukring/foglossning.
Nu är det träning träning träning, promenad o promenad.. men inte för långa för då gör jag bara mig en otjänst..

hur ska detta gå med jobbet..??
jag som bara går hela dagarna.. sitter i 45 min om dagen typ.

 jag hade precis accepterar att jag inte klarar riktigt lika mycket som alla andra men nu kommer jag bli en börda om det ska vara så här.
 Snacket kommer säkert gå om att jag inte kan göra mitt jobb o att folk som jobbar med mig måste jobba x-tra.
Ingen kommer vilja jobba med mig.
Jag skulle inte vilja jobba med mig om man inte är där på samma vilkor.

jag är säker på att mina arbetskollegor är mer hänsynstagande än vad jag ger dem creed för nu och att detta handlar väl mest om mig och att jag måste acceptera o anpassa mig til min nya kropp..

detta kommer ta tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0