RUL

var helt unerbart.
svårt att förstå att hon kör runt den där saken på min mage och upp på skärmen framför oss kommer en lite bebis direkt. Det ligger e lite klimp där inne o gror, jäser, myser och njuter av sin mamma ljuva stämma och pappas aik hejar ramsor utanför mangen. underbar!!

har bilder på min mobil blogg

att få en dvd var guld värt då det gick så snabbt där vi var där.
Hon var väldigt metodisk kankse man ska kalla det. Gjorde sin grej. Berättade lite kort om vad det var vi tittade på.
12 min känndes som 3

känner en större samhörighet med liten. underbart att få dela detta med sambon. mäktigt

det har varit så mycket om mig.. jag mår, jag känner jag tycker men nu var det verkligen vi.
 titta älskling va vi har skappat ser du, jag med jag ser också.. underbara.

det är ett litet liv där inne....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0