tankar..

var igår och tittade på min kompis lilla kille som då var 12 timmar gamal. Helt underbar. Såg ut som en liten gubbe. Jätte fin. Försökte förstå att jag har en alldeles egen liten gubbe eller gumma i mig som kommer komma ut i samma storlek om ca 6 månader. Det går inte.

Tankar som kom var istället "kommer jag klara detta?" kom fram till att det kommer jag göra för jag är inte ensam. Vi är för det första två om detta vilket är underbart och sedan har vi båda underbara familjer som står bakom oss,

har kommit på att vi inte behöver ha det så bråttom med att köpa hus. Vänta lite om inte THE house dyker upp och det bli inflyting runt september. Vi har satt en gräns på inte efter september och inte förens 6 månader efter den lila* är hos oss.
Det är så stort i sig att få ett litet barn
ett litet barn.. ojojoj.. konstigt.
ska på ul om 2 veckor. konstigt.. en milstolpe.

Kommentarer
Postat av: Linda

Va spännande!! Vill ni veta kön? Kram

2009-06-04 @ 13:00:03
URL: http://lindasunesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0