tiden springer..

..på i precis lagom takt. Hoppas den ska börja gå runt semestern voer ju perfekt så e inte springer ifrån mig.
Här jäser det o gror. Händer grejer inom vänskapskretsen. två vänner har fått två små killar. (en varsin;) Har träfat Sannas lille Anton när han var 12 timmar gamal lila lilla hjärtat. sen har några andra vänner fått en liten milo som jag hoppas ska träffas i slutet på veckan eller nästa vecka.. mmysigt.

har så svårt att förstå att det ska bli jag. Går itne att förstå
Har varit ute på stora "samla-mamma-kläder-rundan" Har nu en stor påse full med kläder för både sommar o vinter. nice.
Var inne på hm och tittade efter kläder mest för skoj skul. det var allt anat än skoj.. uscha så deppigt.. provade inget och det jag hittade som skule kunna fungera var alldeles för  dyrt. är det den där x-tra cm tyg som de har framtill som gör att det gick upp med typ 200 kr. helt sjukt.. aldrig!
Gick snabbt över til Gina TRico o gottade mig. Fick med mig hem en tröja och ett line som var lite längre.. riktit gulligt.. Är precis min stil. ;)

varit på bruce springsten. Det var rligt. Satt på en filt på en bänk med älskling och mös... mm... kärlek..

känner mig så otroligt kär nu. visst iretterar han mig något otroligt ibland men inte mer än vanligt. ;)
Underbara man, blivande pappa till mitt, vårat barn. mmm.. liten familj ;)

7 dagar till RUL!!

Kommentarer
Postat av: Sara W

Vad härligt!! Hittade du några mammakläder på Vero Moda??

2009-06-10 @ 12:25:10
URL: http://hjartebarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0