dan före..

.. VUL dagen.. såå spännande. känner mig uppspelt. inte orolig med tanke på de symtom jag har.

igår berättade vi för alex, jenny, johan o emma. jätte roligt.
 Emma listade ut snabbt iom att jag inte drack vin.. hon e snabb hon våran emma.
goa goa. alla var förstås jätte glada..

som johans kompis sa, Linda att det är så roligt när et är några man verkligen känner att det är helt rätt.
så självklart.
Många gåner man har reagerat jaha är ni säkra på detta men inte med oss.
Sanna har sagt något liknande

christina presenterar sig som farmor när hon ringer och tycker det är pest att inte få berätta för världen än.
pappa har skrivit i sin kallender när han får berätta på jobbet att han ska bli morfar.. hihi.. goa goa..
första barnbarnet. Mama frågar de gånger hon har ring om jag kännermig gravid och visst gör jag det ;) 

detta handlar inte bara om oss utan det påverkar så många runt om oss. Ellan var jag tvungen att berätta på telefonen. hon grät och var jätte jätte glad. carro vet inte och inte johanna o inte gurra. inga fler släkt än de allra närmaste.

märker hur mycket folk vi har runt oss som vi vill berätta för som på ett eller annat sätt delar vårat liv med oss.. inte altid jätte aktivt men som vi vet tänker på oss.. helt underbart!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Hur har det gått?!?!

2009-03-31 @ 07:51:56
URL: http://hjartebarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0