gravid

för en vecka sedan fick jag veta genom ett test att mange och jag väntar barn. allt är så otroligt overkligt. Hade en del känningar men trode att det berode på mensen för jag har ju aldrig haft en regelbunden. Vissade sig att det var något/någon som hade fastnat och börjat växa till sig s det var inte mens värk utan växtvärk.

jag mår oförskämt bra. Tuttarna har blivit större till min lycka ;)
trött som en gnu. frusen nästan hela tiden, har svårt att fokusera.

Var på kryssning i förra veckan och det gungar fortfarande. Fick förklarat för mig att det är inte sjögung utan jag är yr och måste äta mer järn.. jaha ja..

en helt ny värld detta..

mår inte illa*ta i trä* tur att man inte har anlag att bli sjösjuk då det gungar HELA TIDEN!

berätta för mamma o pappa vilka blev jätte glada. Fick lite tårar allihopp utom jag som jäte böla så klart.. om jag hade nära till minna känslor för så finns det inge stopp nu.

pär-åke fattade nog inte riktigt. Han blev nog chokad tror jag. ;) Yvonne hoppade upp och ned. hon har bestämmt att det ska bli en rödhårig kille .. hihi

Malin blev alldelstyst i telefonen.. och jätte glad

Idag ska jag berätta för lille bror att hahn ska bli morbror i november om allt går som det ska... wwii.. älskar att berätta

iom att vi var på kryssnin o delade hytt med peller o dorota så berättade vi för som också. De är såå glada fr oss. pelle blev nästan lite tårögd efter ett par öl.. hihihi. tro akla är gladare än vi för vi ha inte fattat detta alls.. ska på VUL den 30 mars.. nedräkning

10 dagar kvar..

berätta för therese på tisdag tänkte jag.. tänkte vänta tills efter VUL men  kan inte.. komre vänta med att berätta för carro, johana o ellan tillsefter VUL så jag vet garanterat. vill då se ett litet hjärta

nä nu måste jag gå å äta frukost..

puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan inte säga det nog så många gånger... grattis!! :)

2009-03-19 @ 11:26:15
URL: http://hjartebarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0