oro..

.. smyger på mig. Försöker slå bort.
bort bort bort!
Ska på VUL den 30/3.. 8 dagar kvar.

Tänk om... tänk om.. eller tänk om..

En vän till mig sa att inte fröska oror mig och att försöka njuta nu. Hellre njuta de 2 vekorna jag vetat opm detta är oroa sig i 8 dagar till.

Såg en film igår."marley and me". Humor stod det att det skulle vara . INTE rolig!!

Börja med att det handlar om en tjej som går på ultraljud i vecka 10 och bebisen(embryot) har dött. ok  tack för den.. sen dör deras hund.. jag o sambon grät o grät o grät.. tittade på våra katter och hag grät lite till.. har ju så svårt att sluta när jag väl börjar..


eler när jag väl börjar var väl att ta i.. när kag hekt enkelt börjar. Om jag var gråtmild förr s är det inget mot nu.. mitt humör är inge roligt. kan ena sekunden känna mig s glad andra så dålig på allt oh ingen gillar mig.. stakars mia kollegor


funderar på om man inte ska sjukskriva mig en vecka tills det värsta har gått över. hört att det kan ev ske vid vecka 7-10.. inga symtom.. vore skönt samtidigt som jag skulle bli helt nojig


fokus Kajsa!!!

fokus i alla fal 8 dagar framåt tills jag har en bild att visa upp för morföräldara och farföräldrar


har svårt att sova. inte på dagen men sover oroligt på natten.. jag som älskar att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0