barnsäkerhet..

                                       

Jag kan aldrig få mitt framtida barn helt säkert.
 Kan inte låsa in mitt barn i en bubbla  med vadderad bommull i.
Dessa ting som kan ses som simpla saker, inger trygghet, dämpar oror och skapar en sund miljö för både mig o mitt barn då vi kan fokusera på vararndra och inte alls som skulle kunna hända.
Ja kan inte hindra en händelse men jag kan vara väl förbered och jag kan avläsa, mäta, käna och agera med rätt verktyg när det händer. Jag ka även ligga händelse i förväg och dämpa händelsen.

Ingen ska vara säkrare än mitt barn.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att det nu är officiellt :D

2009-05-14 @ 10:26:03
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0