idag..

.. ska vi lyssan på hjärtljud. Är sååå nervös. 
En blandning av skräkblandad förtjusning.
Tänk om... o det kommer bli underbart.. två hjärtan i mig.. men om vi inget hör hur går vi då?.. nää.. skärpning.
Alla desa känslor har lagt sig i min mage. Toaletten och jag idag..

hade mitt första samanbrott på jobbet igår.
Rikgit dålig dag igår på jobbet.... känslomässigt.

För det jag förut kunde filtrera och väga om det var så ledsamt eller inte finns inte längre. Nu är det en outo-ban rakt in i hjärtat utan filter eller fart begränsning.
 Grät inför chefen.. jätte pinsamt. men vad ska jag göra åt saken.. så är det.. tryvärr..

dags att börja gilla läget o börja anpasa min taktik på jobbet o i livet efter mitt nya okontrollerade humör.. ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åååhhhhhh hur gick det?!?!?!!?

2009-05-17 @ 10:23:47
URL: http://hjartebarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0