på riktigt...

.. är detta sant??

Växer det en liten där inne?
Hur fungerar det? Jag läser o läser o läser hur den lilla utvecklas och allt som händer med min kropp. Kroppen skriker att allt stämmer med humöret, hungerna, förstoppning och citrusuget. Men huvudet.. dumma dumma huvudet hänger inte med alls.

I det jag läser står det att efter att 12 fullgågna v har gått så slår ett lugn rot i den blivande mamman. Jag kan säga att jag varit sååå lugn till för en vecka sedan då jag svävande i någon låsas värld, detta händer inte mig eller att det inte fanns någon som helt kopling mellan kropp o knopp..
Kan det vara så att det faktiskt är på riktigt?
Att det snart börjar hända saker som syns o om några veckor känns?
Har ja fattat detta och då även förståt att det är en liten som bor i mig, det handlar inte bara om mig längre utan en till som är värd såååå mycket redan nu.
Vet inte om jag tycker det är läskigt för det är inget jag kan ta til mig och fatta.

När fattar man???

Kommentarer
Postat av: Emelie&Hugo

Förstår knappt än - även då Hugo är över 1 år att han är min, och att han legat i MIN mage. Helt ofattbart.....



Men visst blir det mer verkligt när sparkarna börjar, och stora UL varit.



KRAM!

2009-05-06 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0