vikten..

.. är någet som stör mig faktisk. Vågen är dessutom trasig ;)

Har tyckt på sissta tiden att min kropp har ändrats och det är ju inte så konstigt. Är ju en del på gång kan man säga minst sagt.
Har även stått sedan vecka 12 och inspekterat om man ser något. hihi.. Har nog aldrig tittat så mycket på min överkropp som jag gör nu.
I vilket fall som helst kom jag o tänka på idag att jag tror bane mig att jag har säkert gått upp något bebis kilo men mina LOVE handles har gått ned och jag kan dra in magen betydligt mer förutom en liten bulle långt ned.

vore inte jätte konstigt.
1. har en kärleks parasit i magen som kräver sitt
2. har inte mått toppen och matsmältningen har inte spidi gonzalez just nu så det är små portioner som gäller.
     Inte jätte konstigt om det går ner lite. har börjat cykla till jobbet varje dag. Gjot det i en månad nu.

inget som gör mig orolig faktiskt. är ingen osund nedgång om det är det. Ska försöka ragga upp en våf någonstans.. om jag står kvar på min starktvikt har jag gått ned för vid denna tidpunkt har jag definitivt bebis vikt i alla fall 1 kg.

roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0