jul jul

är sååå sugen på jul nu.
Vill pynta o laga knäck o min favo av alla favissar... choklad kola. Min chokladkola med honung och massor med gott i... mmm...
Vill sätta på bras dvd:n vi har med julsånger.
vill fixa

kan detta vara boar hönan som vaknat i mig.. inte nog med att man är tjock nu har jag fått städnoja också.. men haaaallåå.. inte logiskt inte nu!

allmänt iritterad.. men det går över snabbt. en ny mästare i att sura vilket inte är en charmig egenskap som lockats fram. Hade inte tendenser till det förut. grubbla, ja visst.. mäster grubblare men inte sura..

nu måste bebis ut.
har förstått att hormon stormarna inte tar slut för det men det kankse är en ny sort i alla fall för nu har jag trötnat på dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0