ny taktik..

försök som är gjorda:
äta färsk annanas
prata snällt med klimpen
hota klimpen
spela musik
säga att pappa kommer in o hämtar dig om du inte kommer nu
låtsas att jag inte bryr mig.. "ok klimpen. Va där inne då. För mamma spelar det ingen roll"

resultat:
ingen bebis- en spark i revbenet på sin höjd eller en box på bebis boxboll (min kissblåsa)

ny taktik:
planera in saker
klimpen får inte komma innan lördag för då ska mamma o pappa på julmarknad.
Roligt va?
annars kommer mamma inte får komma på någon julmarknad i år.

vi får se

Humör:
berg-och-dal-bana....
gick o la mig igår kväll och tänkte "jaha, så går man o lägger sig gravid igen"
önskar i alla fall ett litet tecken på att klimpen inte har missat att "hon" ska ut inom en snar framtid..
har en glöms mor så det vore ju itne helt konstigt
och två föräldrar som aldrig är i tid och värdelösa på att planera..
se där.. klimpen kommer komma ut om en månad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0