*suck*

lite tröstlöst måste jag mdge att detta börjar bli.

trodde det var på g häromdagen men efter tre tiden på natten avstannade allt som verkade vara något och är nu tillbaka på noll.
detta var närstan värre för nu har jag upplevt något, är om möjligt ännu mer peppad och så blev jag lurad.

eller det blev jag väl egentligen inte men.. ja tröstlöst.. vill bli mamma nu!

vi är redo alla 3. mamma, papa och klimpen.
varför förstår inte klimpen det????

har varit på julmarkan idag och det var mysigt
jag som redan var jul sugen blev nu jul tokig. måste ha något som faktiskt kommer att hända

jag vet jag vet jag vet att detta med bebis också kommer att hända o ske men nu känns det så mycket längre bort än kilafton på något konstigt vänster
samtidigt som det känns nu tex som att imrgon är det lite julafton
vill ju så gärna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0