gravid kvinna som ska handla..

.. är aldrig en bra kombiantion. inte heller en gravid kvinna som ska göra en inköpslista.
så här såg min lista ut:

äpple juice(det är mitt senaste sååå gott)
godis
choklad
lunch (färdig som bara ska värmas)
ägg till sambon
mjölk grön för annaras blir det inte gott när man gör chkladpudding vilket är ett obligatoriskt måste att ha hemma. Laktosfri annars bli det inte så roligt för sambon hihi..

imorse vaknade jag av att något lät.
Förstod VAD ;) det var men inte från vem det kom ifrån så lite nyviken frågar jag sambon om det var han o han tittar på mig lite förlägen och säger bestämt nej!
vaknade av min egen fiss.. hahaha

När jag väl ska handla irrar jag bara runt och det slutar med att det mest nödvändiga.. min lista finns med men inget annat..*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0