mycket på några dagar.

har hunnit bjuda på ett radhus som vi förlorade vilket är helt ok då det gick upp alldeles för mycket

iom vi inte köpte radhuset så kunde vi koppla in den nya tvättmaskinen LYCKA! kan börja tvätta, boa, mysa. Känns jätte bra!

har hunnit bli beroende av min mama saft som nu är slut.. oo.. hon har mer hemma.. måste ha!

mår ila senaste tiden, till och från. har ingen matlust men äter mycket dåliga saker. en del youghurt. äta lite hela tiden då det inte går i mycket åt gången.
får se hur mycket jag har gått upp imorn
förhoppningsvis till 8 kg

känns som jag inte kommer gå över tiden i alla fall. men man vet ALDRIG! Är ju kompis med S och hennes kompisar går INte över tiden så de så så det ska inte jag heller göra. där med pasta!! ;)

sovit riktigt bra idag.
 ska ta en bild på maskinen när jag har gjort iordning sköthörnan. sen efter det är det dags att göra iordning sov hörnan..

ooo underbara. kom om 2 veckor. vi är redo..

alla väntar på dig mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Carro

Gumman, jag gick över två veckor, men jag är glad för det (idag) :-)

Alla är olika och bra är väl det ;-) Kram på dig sötnos

2009-10-14 @ 00:31:57
URL: http://grandcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0