snart v 35

tiden rusar iväg men går ändå så långsamt.

är sååå varm, trött på detta nu, vill föda barn!
vill sova bekvämt...
vill ta en långpromenad i ett skönt tempo utan samandragningar som jag måste stana för
vill hålla, krama, sniffa o mys med liten
vill kunna lämna över liten till M så han kan bära en liten stund och inte bara jag även om det är underbart nästan jämt ;)

har ont i ryggen men är riktigt fräsch annars måste jag säga. Har fortfarande ont i hö höft men inte alls på samma sätt.

senaste är denna värme! nämde jag det.. är sååå varm ;)

känns nästan som jag håller på att bli sjuk

drömmer så mycket

måste dricka vatten och äpplejuice
förstå va gott det är md kall äpplejuice! underbart!! o choklad
underbart..

mer uppdatering imorn o en liten magbild som inte är så liten

är så stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0