föräldrar utbildning...

är super bra.
verkligen nyttig information och det väcker mycket tankar.

har idag varit o ätit med någran från jobbet.. jätte mysigt. två sa att de tyckte att jag var så jätte fin.. ja de sa faktiskt jätte ;) och jag blir stolt som en tupp för på något vridet vänster så kopplarjag det till klimpen och att klimpen är så fin för det är ju faktiskt klimpens förpackning

klimpens rumpa har nu i någon vecka hitta minna revben på hö sida. underbart! jag klarar inte riktigt det trycker då jag bli illamående och inte får i mig så mycket mat med en rumpa upp mot magsäcken..
jag trycker då ned liten som sanbbt hämnas med att kila mig på kissblåsan eller ta till en riktig snärt om det ska vara så... man tackar..

underbara älskade monster ;)

stickning av den blåa pläden är färdig.

ska jag fodra den på sidan liten ska ligga på eller ska jag låta den vara som den är? råd snälla!
ska sticka en till tossa och har börjat på en filt

imorn går jag in i vecka 32. helt sjukt
63 dagar kvar tills beräknat.... wwwaaa..

så peppad o sååå redo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0