katastof..

... va dålig jag är.. fyy skämmss....
Har inte rappat något om vecka 30 som jag nu har gått in i vilketär en milstolpe må jag säga

jag är 50% sjukskriven vilket fungerade hyfsat i början men nu är det jobigt. inte många dagar kvar tiils jag startar min Havadeskapledighet den 18 spetember.. NEDRÄKNING!

i helgen har vi varit till sumpan och jag har köpt garn. Håller på att sticka en pläd att ha i vagnen. inte så svårt men det bli tungt med allt garn i ull.
Sen i söndags var vi på marknad i skälby med mAdde och lila Milo. Underbara lilla kille. Sen kom Maddes syra som har e lite tjej som är född i november så det var hon o sen var det Milo som är född 6 månader senare och en var det jag som kommer få en lite o november... häftigt. Svårt att föreställa sig at jg kommer sitta där med en lite krabat som ser ut som jag eler som sambon.. lite av min o lite av honom mäktigt

ser fram tokigt mycket, mot att få tillbaka min livskvalitet som inehåller mer än jobba, sova, ha ont o jobba få ont, sova vila och sen på helgen kankse orkar gör något..

inte långt kvar nu

imorn uppdaterar jag med lite bilder vecka 32!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0