kompisar..

.. som kommer orka med oss och ha överssende med våran frånvaro??

Mer sånda tankar som kommer  nu. Var ute o åt igår på Pontus by the sea ( kan rekommendera starkt) med 4 vänner. På vägen hem tänkte både M och jag att vi har såna underbara v'nner. Hoppas e inte glömer oss när vi fått barn. Tror jag inte me tänk om de trötnar.

på FUB så var det mycket prat om att hålla folk bort de två första veckorna och vänner kommer det nog inte vara något problem men mama o papa vilj jag nästan ska komma till bb o se våran stolthet när de har anlänt.

finns så mycket folk runt om oss som är så glada för os så jag bli alldeles rlrd..

underbara älskade vänner!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0