spa...

ska vi på den 2 oktober.. mmyyss.. Skepparholmen.se blev det. god mat, spa behadlingar och underbart sällskap.. jo, min kärlek..

det är egentligen helt otrolig tur vi har haft nu de senaste veckorna.
Har fått två jätte bra erbjudanden från sisters.
Häromdag var vi ute o åt till halva priset på all mat och nu bor vi en natt på skepparholmen gå 2 betala för 1.
vi har bokat på trosa från början men jag känner att det är långt att åka.
orkar inte sitta så länge då jag får ont på hö sida uppe i revbenen.. jätte konstigt.
men i alla fall så detta är perfekt.

ska bli helt underbat.

vi firara 8 år den 27 okt så detta bli det firande inna liten kommer och jag fortfarande är mobil o glad över livet ;)
hihi

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh vad härligt! På söndag ska jag och svärmor på spabehandling med. Massage blir det och floating.

Åtta år är också en bedrift, grattis till er båda i förskott!

Kram!

2009-09-24 @ 07:58:46
URL: http://fajndivajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0