stickning..

  

har tagit mig med storm. känner mig hel besatt.
har stickat en socka. Belv inte så snygg. Prövade mest om jag kunde, med ett fusk garn men nu ska jag invistera i ett riktigt ull garn och sticka två tossor/raggsockor till liten. var inga problem.
är Helt besatt.

Har varit och tittat efter ny bil idag. Är kär i en Passat. Fråga mig inte vilken modell.. Jag har provåkt och det är sköna säten och de är hög så man slipper samandragningar när man går in i den.
Vi tänkte att det är nog dag nu efter arr sambon, efter en hel del mutter och svordomar fick ta av hjulen på barnvagnen för att klämma in den i bakluckan. Jag som en kloka sambo jag är står jag längst fram vid bilen och är alldeles alldeles tyst för minsta suck i sånt läge kan ge ifrån sig en lavin.. hihihi..

är och myser lite med kläderna jag har köpt för att påminna mig själv om att det inte är en kanin ;) utan något med armar och ben förhoppningsvis, som ska komma ut och vara alldeles underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0